Nejsem blázen,jen jsem dost vnímavá 2

1. 01. 2014 13:13:13
Pro pochopení doporučuji přečíst si včerejší blog.Vy,kteří mě neznáte,tomu možná neuvěříte,ale ti,kteří byli i když možná nechtěnými účastníky manipulace a vydírání co mě mají zničit,pochopí.

13.12 jsem přišla do práce s tím,že paní Christophové,jednatelce společnosti oznámím,že smlouvu neprodloužím a dohodnu se s ní na čerpání dovolené,ale nebyla v práci.Na schodech jsem potkala Míru,našeho dalšího vedoucího,tak jsem to řekla jemu.Později za mnou přišel a řekl mi,že paní jednatelka má dovolenou,ale přijde zítra do práce a staví se za mnou.Když v sobotu přišla,tak se mě ptala na důvody o kterých jsem já ale nemohla mluvit,protože jsem věděla,že jsme odposlouchávány,tak jsem jen řekla,že je to z osobních důvodů.Ona mi na to řekla,že jsou s mojí prací spokojeni a nabídla mi práci na jiném úseku,nebo brigádu,ale to jsem musela z pochopitelných důvodů také odmítnout.Můj cíl byl jediný,skončit tam pokud možno bez úhony a zbavit těch co po mě už rok jdou.Odpoledne mi vedoucí Míla řekla,že budu v práci ještě v neděli,potom příští sobotu a pak už budu čerpat dovolenou.Měla jsem před sebou ještě tři dny práce a přemýšlela o tom co bude.Nepředpokládala jsem,že se stane něco teď o víkendu na směně se Zbyňkem i když jsem poznala,že ho také dostali a on podlehl jejich manipulaci.

Když jsem v neděli přišla do práce,okamžitě mě do očí udeřila změna chování těch,co byli do té doby v pohodě.Jejich pohledy směrem ke mě a řekla bych až určité nepřátelství mě zarazili.I když jsem spíš počítala s tím,že se něco stane na mé poslední směně s Lubošem viděla jsem že přituhuje a znervozněla jsem.Když jsem ale viděla,že je Zbyněk v pohodě trochu mě to uklidnilo.Pořád jsem si o něm totiž myslela,že je to fajn kluk a bylo by mi líto se v něm zklamat.Pracovala jsem,přemýšlela o změně chování mých převážně kolegyní a vážně uvažovala o tom,že se zeptám,co se stalo.Nakonec jsem nad tím mávla rukou,protože jsem věděla,že mi pravdu stejně nikdo neřekne(stejný scénář už jsem znala z Merkuru,kde ze mě udělali feťačku)a navíc jsem si říkala,že pokud mě někdo odsoudí na základě polopravd,lží a manipulací,tak mi nestojí za to se jím zabývat,tím spíš když to byl můj poslední den na této směně.Pro zpřesnění:podle narážek na druhé směně jsem pochopila,že si myslí,že mi někdo pomáhá a navíc že jsem za děvku,protože měli informace,že jsem si podala inzerát i když to ve skutečnosti vždy skončilo maximálně u povídání si u kávy v restauraci.Takže jsem předpokládala,že se tyto informace přenesly i na tuto směnu

Den se blížil ke konci já se rozhodla se Zbyňkem promluvit.Chtěla jsem mu to sice říct u auta,ale protože si posledních několik směn našel vždy důvod aby mnou neodešel,odhodlala jsem se mu to říct přimo na prodejně i když jsem věděla že nás odposlouchávají.Řekla jsem mu,že si všichni myslí,že mi někdo pomáhá,ale opak je pravdou,že to má tak jen vypadat a ať si přečte můj blog na idnes,že to pochopí i když jsem nenapsala všechno,víc mu zatím říct nemůžu,protože jsem tady pořád ještě zaměstnaná,ale určitě se za ním stavím a vše mu vysvětlím.K autu se mnou samozřejmě nešel,tak jsem mu popřála šťastné svátky a upřímně řekla,že jsem s ním ráda pracovala.Od té doby se začal psychoteror stupňovat,ti co mě sledovali se už neskrývali,měla jsem je doslova pověšené na zádech,což bylo nejrazantnější a navíc nové v okolí vesnice kde žiji a standardně i když už otevřeně při nakupování a v pizzerii,kde jsem byla s kamarádem .

Sobota 21.12 začala pohodově,Luboš byl přátelský,ostatní celkem taky,až mě napadlo,že je to klid před bouří.Lidí chodilo dost,ale taková šílenost jako před pár týdny,kdy i Luboš říkal,že tolik nákupů ani nepamatuje,to nebyla.Přesto k nám poslali Lenku na výpomoc.Seděla ve skladu,polepila pár krabiček a odešla.Potom opět přišla polepila pár krabiček a protože jsem se chystala na oběd,se mě zeptala jestli jdu na personálku a jestli si beru polévku.Když jsem řekla,že na personálku jdu,ale polévku si neberu,poprosila mě jestli bych ji mohla přinést polévku na moji stravenku.Dala mi kbelíček a já šla pro jídlo.Smažené žampiony pro mě a hovězí polévku s játrovýmí knedlíčky pro ni.Tady musím zdůraznit,že jsem vegetariánka a tak jsem si raději v práci polévku nikdy nedávala,protože jsem si nebyla jista,že ji nevaří z kostí i když bylo napsáno třeba zeleninová.Den se blížil ke konci a mě bylo podle reakcí ostatních jasné,že se nic nestane,když jsem uviděla,jednoho pracovníka ostrahy,bývalého policistu a sympatického člověka se kterým jsem si občas povídala.Začali jsme se bavit o vánocích,co nakoupil on s manželkou,co já a když jsem se přes ingredience na cukroví a bramborový salát dostala k vegetariánským řízkům,které kupuji v kauflandu viděla jsem,že mi nevěří,což mě zarazilo.Popřála jsem mu vše nejlepší s tím,že toto je můj poslední den v práci a když se zeptal,jestli už něco mám,tak jsem raději odpověděla neurčitě i když jsem už práci s konkrétním datem nástupu měla domluvenou.Poslední den dopadl dobře,tedy až na to divadlo s játrovou polévkou,u kterého nevím komu,nebo čemu mělo sloužit.

Tentokrát se spokojili s tím,že ze mě v práci udělali děvku,lhářku, možná i feťačku a já mám strach co bude dál.Jsem si jistá,že můj český mobil také odposlouchávají(poslední měsíc,když volám na čísla,která nemám uložena,tak mě na druhém konci cca15 vteřin nikdo neslyší),takže i vědí,kam nastupuji do práce.Když jsem jela na pohovory,tak moje auto,které je krátce po servisu s baterkou absolutně v pořádku ani neškytlo,bylo absolutně mrtvé a když jsem to po minutě zkusila znovu,nastartovalo bez problému.Světlo v kuchyni,které jsem dřív mohla ovládat na oba vypínače poslední týden fugovalo pár dní pouze na jeden a teď pouze na druhý vypínač a tak přemýšlím,jestli mi můžou v celém domě vyřadit z provozu elektřinu,tak jako mi vyřadili auto.

Někdo z Merkuru,bohužel nevím kdo po mě jde a nejraději by mě viděl na psychiatrii,nebo na hřbitově.Vím jen,že má peníze a nechutné praktiky a že se ten psychoteror,jak v mém soukromém životě,tak v další práci bude opakovat

Autor: Ilona Rousková | středa 1.1.2014 13:13 | karma článku: 7.16 | přečteno: 1201x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 22 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 13.10 | Přečteno: 244 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 17.78 | Přečteno: 421 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 5.10 | Přečteno: 106 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 31.12 | Přečteno: 587 | Diskuse
Počet článků 9 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1217
Doufej ve spravedlnost,ale buď připraven i na bezpráví

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...