Spirála emocí

23. 02. 2014 13:45:13
Minulý rok jsem se rozhodla zakončit generálním úklidem, kdy jsem vyházela vše co mi připomínalo bývalého přítele a nový začala podáním na policii abych se zbavila jak lidí co po mě jdou,tak toho co mi domů nainstalovali.

6.ledna jsem nastoupila do nové práce a přemýšlela jestli se tam už ONI dostali, nebo teprve hledají lidi, skuliny a informace díky kterým tam vpadnou.Po několika dnech jsem zjistila, že tam už své lidi mají a vůbec mě to nezaskočilo.Nedala jsem na sobě nic znát a dál normálně pracovala, přestože mě překvapila jak rychlost, tak intenzita nástupu.Když jsem desátý den práce a zároveň poslední den zkušební doby přišla do práce a setkala se s udivenými pohledy jak paní Vaníčkové, tak mojí směnové mistrové došlo mi, že proběhla nějaká dohoda, nebo slib s tím, že můj pobyt tam nepřekročí zkušební dobu.V tu dobu už jsem věděla co bude následovat.Sliby, přesvědčování, nátlak, výhružky a vydírání.Přemýšlela jsem přes koho se tam dostali a logicky mě napadly ony,ale mohl to ale být i někdo jiný a tak jsem si začala pozorně všímat lidí kolem sebe.Tak šel den za dnem a jak u mistrové, tak u Ireny a Soni, spolupracovnic na jedné lince se začala projevovat nervozita a nestandardní reakce na to když jsem si cokoliv zažbrbrala u stroje.Došlo mi, že mám u mašiny "štěnici" a i vzhledem ke kamerám na dílně mají ti co po mě jdou pod kontrolou vše co udělám a řeknu, aby to proti mě mohli použít.

Byla jsem pod tak absolutní kontrolou, jak v práci, doma, v autě nebo při nákupech, že se moje myšlenky začaly stáčet k Alexejovi, mojí lásce, která se nikoho nebála, se všim věděla rady a se kterou jsem prožila dva intenzivní roky.Rozhodla jsem se založit si nový e-mail, protože původní mají ONI také pod kontrolou, na lidé.cz si vytvořit profil, chatovat o pro mě blízkých sexuálních tématech a najít si milence stejného ražení jako byl Alexej,což znamená dominantního jak v životě tak i v sexu, protože přítele jsem vzhledem k moji životní situaci nechtěla.V tu dobu i když jsem si uvědomovala situaci v jaké jsem, všechna nebezpečí i manipulativnost a zákeřnost člověka, který mi s přispěním mého bývalého přítele domů i do auta nasadil sledovací a odposlouchávací techniku,který mi zasahuje do života a vše organizuje, aby mě zničil začala jsem na něho myslet v souvislosti se sexem.Začala se ve mě roztáčet spirála emocí, kde dominovala touha, vzrušení, napětí a strach a nebezpečnost situace jsem přestávala řešit.V tu dobu jsem už intenzivně hledala dominantního milence a zároveň přemýšlela o tom jaký je v sexu on, až to zašlo tak daleko, že se mi začalo zdát o tom co spolu děláme.

Párkrát jsem zajela do Rakouska do Merkuru, obchodu s restaurací kde jsem dříve pracovala,což jsem nejdříve doma nahlásila přes "štěnice",protože mi bylo jasné, že v čechách to navyřeším s tím kdy tam budu a aby mi už konečně někdo přišel říct o co jde, co po mě chtějí a aby mi už vypadli z života.Bohužel to vždy zůstalo bez odezvy i když jsem poznala, že tam sedí lidé kteří sledují co dělám a říkám.Když jsem tam byla naposledy 1. února, tak jsem viděla,že jsou na mě bývalé kolegyně naštvané.Dala jsem si něco k jídlu, pití, následně kávu s dortem a poté odešla na záchod.Zanedlouho u mě nastal útlum kdy jsem špatně reagovala a měla jsem teplotní výkyvy, což se u mě do doby než jsem odjela projevilo dvakrát.Navíc mě překvapila změna jejich chování a to že se mi smály zcela otevřeně přímo do obličeje.Až doma jsem si uvědomila, že mi daly něco do pití, protože stejné stavy jsem zažila před cca 1 rokem, když jsem vypila kávu, nebo víno, které mi tehdy dal můj bývalý přítel.

Začátek následujícího týdne v ničem nevybočoval, až na moje čím dál intenzivnější myšlenky na sex.Sledování doma, při cestě do práce, v práci, na nákupech, z práce.Najednou mi to v polovině týdne došlo, uvědomila jsem jsem si příznaky Stocholmského syndromu a rozhodla se to řešit.

Pokračování zítra

Autor: Ilona Rousková | neděle 23.2.2014 13:45 | karma článku: 5.56 | přečteno: 594x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 20.56 | Přečteno: 289 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 32 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 23 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.12 | Přečteno: 286 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.56 | Přečteno: 502 | Diskuse
Počet článků 9 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1217
Doufej ve spravedlnost,ale buď připraven i na bezpráví

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...