Práce v Stockerau aneb peklo má jméno Merkur 1

30. 07. 2013 16:46:18
Nastoupila jsem 17.května do Merkuru,marketu s restaurací v Stockerau,kde mi byla přislíbena stálá práce s pracovní dobou 4 dny v týdnu 30 hodin.Vše probíhalo v pořádku a po pár dnech nastoupila Brigitte,stejně jako já sbírat a umývat nádobí.Směny jsme dostaly naplánované tak,že jeden týden jsem měla ranní a Brigitte odpolední a další týden naopak s tím,že od 11.00 do 15.00 se nám budou směny překrývat

V kuřárně jsem se dozvěděla,že Christa,která tam byla zaměstnaná na tu samou práci si pochroumala nohu a bude přes dva měsíce v pracovní neschopnosti.Po pár dnech i Sonja,která pracovala za kasou,ale občas vypomáhala s nádobím si pochroumala nohu a šla na nemocenskou,která měla trvat také přes dva měsíce.Týden poté,co nastoupila Brigitte se chování všech ke mě změnilo a já se v kuřárně dozvěděla,že si šéfová restaurace Michi vybrala Brigitte do stálého pracovního poměru a já jsem pouze záskok za nemocnou Christu,Zjistila jsem podle reakcí ostatních,že na mě Brigitte začala donášet a lhát,ale nedala jsem na sobě nic znát.Jediná Monika stála od začátku při mě i když to nedávala před ostatními najevo,protože nechtěla mít v práci problémy a já to respektovala.

Po pár týdnech,když jsem měla mít ranní,jsem dostala naplánované směny na otevírací dobu,kdy jsem musela udělat saláty,dojít pro pečivo,pro zeleninu,s odpadkama,připravit venku slunečníky,slánky pepřenky,zalít kytky a to vše za plného provozu,kdy jsem též myla nádobí z kuchyně,sbírala nádobí ze stolů,myla ho a roznášela.Opět v kuřárně jsem se dozvěděla,že Brigitte se vším pomáhají ostatní a ona jen sbírá nádobí a myje ho.Že to tak bylo i dříve,navíc přes poledne,když je nejvíc lidí se vždy pracovalo a pracuje ve třech až do 14.30,dokud není umyté veškeré nádobí z bufetu,hrnce a plechy,že vždy vypomáhá někdo z kasy,nebo z kuchyně,ale pouze když mám volno.Nechtěla jsem tomu uvěřit a rozhodla se o tom přesvědčit na vlastní oči.Byla to pravda.

Bohužel mě tam asi někdo viděl,protože od té doby jsem dostávala naplánované služby na 5 dnů v týdnu a někdy jsem musela do práce i 6 dnů.Pak přišlo nové oblečení a všechny dostaly 6 zástěr a 6 košil,jen já jsem dostala 4 košile a dvě zástěry.Tak jsem řekla Brigitte,protože jsem věděla,že na mě donáší,že až přijede oblastní šéf tak se ho zeptám,jestli by se v ostatních restauracích nenašly ještě 4 zástěry,protože mi 2,když pracuji 5 nebo 6 dnů v týdnu nestačí.Druhý den mi Michi přinesla 4 zástěry a pořád na mě s Erikou koukaly.Potom mi Erika přinesla jahodový koktejl a řekla,že to mám na osvěžení.Napila jsem se a cítila z toho alkohol.Tak jsem to vylila do dřezu.Vzápětí se Erika vrátila,koukla na prázdnou skleničku,zbytky ve dřezu a odešla.Šla jsem za ní a zpoza rohu slyšela jak říká,ona to nevypila.Od té doby jsem si dávala pozor na to co piji.

Tak šel týden za týdnem, měla se vrátit Christa a já jsem věděla,že to mám spočítané.Tím spíš,když mi Brigitte řekla,že až se Christa vrátí,tak bude pracovat víc hodin a my dvě dostaneme směny na 3 hodiny denně.Byla jsem s tím smířena,když následující týden nastala obrovská změna.Ke mě se začaly chovat celkem slušně a k Brigitte hodně špatně.Neustále ji komandovaly,dostávala hodně nádobí z kuchyně o čemž jsem se přesvědčila,když jsem několikrát skončila přestávku dřív a šla se podívat co se děje,protože nesbírala nádobí ze stolů a hosté si už neměli kam sedat.V místnosti,kde jsme myly nádobí ho byli hory.Pak jsem zaslechla narážky Doris a došlo mi,že Brigitte krade,což se mi potvrdilo i na záchodě,kde se o tom bavily 3 kolegyně z obchodu.Bylo mi hloupé vylézat,tak jsem zůstala sedět a slyšela navíc,že se Christa už nechce vrátit,podává výpověď a Michi prý ostatní po telefonu z dovolené instruovala,ať se ke mě začnou chovat slušně a k Brigitte pokud možno normálně.Těch pár dnů byl opravdu klid.


Autor: Ilona Rousková | úterý 30.7.2013 16:46 | karma článku: 10.20 | přečteno: 1469x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 14 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 9.68 | Přečteno: 169 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 14.69 | Přečteno: 311 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 4.44 | Přečteno: 94 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 30.69 | Přečteno: 550 | Diskuse
Počet článků 9 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1217
Doufej ve spravedlnost,ale buď připraven i na bezpráví

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...