Ilona Rousková

Pomáhat a chránit

24. 02. 2014 8:13:13
To je heslo, které má policie napsané na autech a na policejních stanicích.Byla bych ráda, aby to nebylo jen pár slov, ale realita, protože jsem už vyčerpala skoro všechny možnosti jak moji situaci vyřešit a v které mi jedině policie může pomoci.K pochopení souvislostí doporučuji přečíst si alespoň spirálu emocí.

V pátek 5.2 jsem si na skříňku v práci nalepila odkaz na blog na IDNES a doufala, že se všem konečně otevřou oči, protože jsem zjistila, že jsou přesvědčováni těmi, kteří se tam usadili, aby na mě něco našli, že mě chce nějaký pracháč.Prostě stejný scénář jaký použili na Hatích.V sobotu jsem byla na policii nahlásit, že si bývalý přítel přijede pro psa a doufala jsem, že ho někdo přijede vyslechnout, protože s ním chtěli mluvit. Nepřijeli.Druhý den jsem se probudila do zimy a zjistila jsem, že mi opět nefunguje kotel,což se mi stalo vždy, když jsem udělala nějakou větší akci proti těm co po mě jdou.Tentokrát byli ale hodně naštvaní, protože ho zastavili několikrát.Nahlásila jsem, že jdu k sousedce, což byla předem domluvená návštěva, když už hrajou tu hru na žárlivýho pracháče vegetariána a doufala, že až se vrátím bude vše v pořádku.Strávila jsem tam cca 7 hodin, dost jsme pily, ale já jsem se i přesto kontrolovala, protože mi bylo jasné, že oni sedí někde poblíž v autě a nahrávají každé mé slovo.Po návratu jsem v cca 18:00 zjistila, že ze mě vytéká černá krev a když jsem si to dala do souvislostí, ale i zkušenosti s bývalým přítelem, s tím co se tam dělo, jejich zdržování mě tam a narůstající nervozita, když jsem několikrát chtěla odejít, moje občasná apatie a neschopnost reagovat, což jsem původně přičítala alkoholu, došlo mi, že i je dostali a oni mi něco dali do pití.Následující den jsem zatelefonovala na policii a oznámila jim v který den a hodinu bývalý přítel přiveze psa, aby ho mohli vyslechnout.Opět žádná reakce.

V neděli 16.2 jsem se pevně rozhodla co nejdříve skončit v součastné práci a jít pracovat do Rakouska s tím, že budu informovat potencionálního zaměstnavatele předem o tom, co ho čeká pokud mě zaměstná.Navštívila jsem tři zaměstnavatele, s životopisem jsem jim předala i překlad mých prvních tří blogů a vylíčila jim co se stalo v mém součastném i předešlém zaměstnání v ČR.Druhý den jsem měla opět několikrát vypnutý kotel.Večer nahlas přemýšlím o vztazích organizátora s platičem z Merkuru a najednou mi zhaslo světlo v kuchyni, které je součástí okruhu na který jsou napíchnutí a k němuž patří i kotel a některé zásuvky.V tom samém týdnu začali pracovat i na mé likvidaci dobrovolníka v Břežanech, zaměřili se také na mého kamaráda Jirku se kterým jsem raději prozatím přerušila kontakt, protože je na invalidním vozíku a já ho nechtěla vystavovat nebezpečí a z projíždějících aut mi posunkama naznačovali, že mě zastřelí, nebo zapíchnou.

V pátek 21.2 jsem opět navštívila policii, abych se zeptala jak pokračují na mém případu.Policistovi se kterým jsem mluvila, jsem vylíčila co se dělo v mém předchozím zaměstnání na Hatích i co se děje v mé součastné práci, firmě na šití přepravních plastových obalů a on mi slíbil, že policistka která má můj případ na starosti mě vyslechne v neděli večer.V sobotu byla v práci hodně hustá atmosféra, takže nejspíš o mé návštěvě policie věděli.Vím, že dostali všechny na lince kde šiji a hlavní organizátorkou je Soňa,která si chodí pro instrukce, které nestačí předat naslouchátkem.Mají také moji směnovou mistrovou a několik dalších šiček na jiných linkách mezi kterými začínají šířit, že jsem feťačka a lhářka i několik lidí z kanceláří jejichž jména neznám.Musejí mít i někoho z vedení, protože jinak by se tam tak dlouho neudrželi a nedovolili si s tak velkým množstvím lidí dělat co se jim zamane.Poslední dny se ale situace změnila, chovají se dost zoufale a hledají jakoukoliv záminku aby se mohli stáhnout.Ale mě nestačí aby se stáhli, já chci mít záruku, že se v mém životě už neobjeví a že z mého domu a auta zmizí veškerá sledovací a odposlouchávací technika.

Ještě pořád jsem neztratila naději a doufám, že policie začne něco dělat, protože to, že u mě doma a v autě tyto věci najdou je první zásadní krok.Potom už budou následovat výslechy, ze kterých má hodně lidí strach, jak jsem se v sobotu v práci přesvědčila a které mohou tyto šílenosti ukončit.

Autor: Ilona Rousková | karma: 7.13 | přečteno: 1132 ×
Poslední články autora